318 Träff (365 av 365)

Idag bestämde jag träff med mig själv, vi skulle gå på stranden ta de sista fotona och bara vara. Då blev detta foto en fullträff… just vad jag behövde/behöver.
Jag gjorde mitt sista inlägg den 27 Juli. Därefter blev det stopp. Orken tog slut bloggen fick försakas… fotografera orkade jag inte.. fick så fina kommentarer från mina blogg vänner det värmde massor ska ni veta. Den 22 december skrev jag ett inlägg om mitt år blev inte som jag tänkt mig… men samtidigt fick jag en längtan att fotografera och att titta in hos er. Tänkte några bilder kan jag ju slänga in teoretiskt sätt skulle det gå att hinna i fatt.
Så 141 bilder blev det från den 22 december till den 27 december OCH JAG ÄR I MÅÅÅLLL!!!!
Stort tack till er som fick mig tillbaka vi ses 2015.
Då hittar ni mig här Ninas fotoutmaning 2015

Ps allt är möjligt ❤

318 Träff

13 reaktioner på ”318 Träff (365 av 365)

  1. Himmel Amalia vilken fart du haft! 🙂 Grattis till målgång – men mest till återfunnen fotoglädje 🙂
    Jag är också färdig – egentligen – men inläggen matas ut dag för dag! 🙂
    Gott slut, Nina!

  2. UNDERBART och STORT GRATTIS!!!
    Och vilket mysigt ställe bara att gå tillbaka och ladda batterierna för nästa år! Självklart skall jag genast lägga in din nya Fotoblogg för nästa år!!!
    Ser att flera fått fart så kanske det smittat din slutspurt! Mitt första år var 2012 när jag hitta utmaningen mitt i sommaren det året och vi i familjen gjorde utmaning i en DroppBox. Jag var den enda som kom i mål och tack vare kritiken jag fick skärpte jag till mitt fotande och gav mej på Utmaningen officiellt! Så jag vet det går om man är envis att hinna samt det finns de som lagt in flera månader på kö! Om några dagar börjas det igen och tills dess
    Ett gott slut och Gott Nytt Fotoår!!! BAMSEKRAM ;D

  3. Wow, vilken slutspurt och målgång! Grattis fina Nina ❤ Även om jag inte varit så aktiv själv under hösten, så har jag saknat dig och blev så glad att se att du är tillbaka igen. Tack för dina fina kommentarer de senaste dagarna. Jag har tre foton kvar, men det är attans segt. Stor kram och gott nytt år!

Lämna en kommentar